Naszym celem jest świadoma i bezpieczna jazda motocyklem typu adventure. Stworzyliśmy strefę enduro, by dać Wam możliwość doskonalenia i rozwijania swoich umiejętności. Jazda w trudnych terenowych warunkach jest wyzwaniem, świetnym sprawdzianem oraz miejscem do ćwiczeń. Panowanie nad ciężką maszyną podczas jazdy po piachu czy błocie wcale nie jest łatwe, ale kiedy opanujesz tę umiejętność, możesz śmiało wybrać się na na wyprawę motocyklową po bezdrożach. A przecież chodzi o to by jechać tam, gdzie zechcesz.

STREFA E[N]DURO to szkolenia motocyklowe i treningi dla motocyklistów o różnym stopniu zaawansowania. Osoby rozpoczynające swoją przygodę z terenem znajdą tu profesjonalny instruktaż wprowadzający, a jeźdźcy którzy próbowali swych sił w terenie dowiedzą się ile jeszcze mają do zrobienia aby zostać ekspertem.

Planujemy również wyprawy motocyklowe w miejsca, gdzie przyda się umiejętność jazdy po bezdrożach. Wspólne wyjazdy, poza walorem turystycznym, dają możliwość sprawdzenia się, łączą różne osoby w grupę przyjaciół, gdzie „jeden za wszystkich i wszyscy za jednego”. Jeśli chcesz przeżyć niezwykłą przygodę – trafiłeś do odpowiedniej strefy – [N].

Adam Chyciński – instruktor

Prawo jazdy kat. A otrzymał w 1989 roku. To jednak nie uczyniło z niego świadomego motocyklisty. Stało się to wraz z rozpoczęciem pracy zawodowej w branży motocyklowej. Większą jej część spędził sprzedając motocykle, akcesoria oraz strój motocyklisty. Miał też możliwość uczestniczenia w jazdach testowych oraz szkoleniach produktowych wielu marek, które dały mu ogromne doświadczenie w tej dziedzinie. Zawsze w głowie były bezdroża. Po krótkiej historii z quadami sięgnął do turystycznego enduro czy jak kto woli motocykli typu adventure. Kilka szkoleń krajowych i był zdumiony na co można sobie pozwolić poruszając się takim sprzętem. Dodatkowe szkolenia zagraniczne dały mu wiedzę i doświadczenie potrzebne do tego, by mógł przekazywać ją innym. Przez dwa lata prowadził treningi w jednej ze szkół enduro na terenie Polski.

Swoje doświadczenie chce przekazać innym, aby stali się świadomymi użytkownikami motocykli tej kategorii. Doradzi jak wyposażyć pojazd oraz w co się ubrać. Jego zdaniem trening tego typu pomoże ogarnąć motocykl co pozwoli czerpać więcej przyjemności z jazdy nawet po drogach asfaltowych.

Nie ma za sobą historii sportowej ani takich aspiracji. Twierdzi, że ma swoje lata więc za późno na rywalizację. Nigdy jednak nie jest za późno na naukę dlatego cały czas doskonali swój warsztat.

Uczestniczył w następujących szkoleniach:
TWO DAY ENDURO TRAINING (3 krotnie)https://www.enduropark-hechlingen.de/startseite/
LEVEL THREEhttps://www.offroadskills.com/
ENDURO TRAINING INTENSIVhttps://www.enduroactionteam.com/
INSTRUCTOR TRAINING NEXT LEVELhttps://www.enduroactionteam.com/
FIRST AID INSTRUCTORS COURSEhttp://www.ifacceducation.com/
INSTRUCTOR CERTIFICATIONhttps://www.enduroactionteam.com/

adam

Krzysztof Jarmuż – instruktor

Polski motocyklista rajdowy, mający na swoim koncie wiele sukcesów. Trzykrotny uczestnik Rajdu Dakar. Swoją przygodę ze sportami motorowymi rozpoczął w wieku 7 lat. W roku 1996 odniósł pierwszy sukces, sięgając po Puchar Polski w Motocrossie. Jego kolejnym dużym sukcesem było wywalczenie 10. lokaty w rajdzie AMV Shamrock w roku 2007. Był to jego początek drogi do startu w rajdzie Dakar. Rok później wystartował w zawodach The Central Europe Rally, należących do cyklu Dakar Series, które ukończył na 36. miejscu. W 2009 motocyklista ze Zgierza spełnia swoje marzenia i staje na starcie Rajdu Dakar, jako jeden z czterech polskich motocyklistów, obok Jacka Czachora, Marka Dąbrowskiego i Jakuba Przygońskiego. Po pokonaniu ponad 10 000 km po bezdrożach Argentyny i Chile dojechał do mety na znakomitym 21. miejscu w klasyfikacji generalnej motocykli oraz 3 miejscu wśród debiutantów. Sukces ten sprawił, że w roku 2010 Krzysztof Jarmuż został zaproszony do udziału w Rajdzie Dakar w barwach holenderskiego teamu Hondy. Rajd ten także ukończył, dojeżdżając do mety na 27. pozycji spośród 151 motocyklistów, którzy stanęli na starcie legendarnego maratonu. Dakar 2020 to 6. pozycja w klasyfikacji Oryginal By Motul i 44. w klasyfikacji generalnej motocykli. W strefie enduro odpowiedzialny za szkolenia zaawansowane oraz indywidualne. Szkolić będzie również na lekkich motocyklach. Dorosłych oraz dzieci.

Krzysztof Jarmuż – instruktor

Polski motocyklista rajdowy, mający na swoim koncie wiele sukcesów. Trzykrotny uczestnik Rajdu Dakar. Swoją przygodę ze sportami motorowymi rozpoczął w wieku 7 lat. W roku 1996 odniósł pierwszy sukces, sięgając po Puchar Polski w Motocrossie. Jego kolejnym dużym sukcesem było wywalczenie 10. lokaty w rajdzie AMV Shamrock w roku 2007. Był to jego początek drogi do startu w rajdzie Dakar. Rok później wystartował w zawodach The Central Europe Rally, należących do cyklu Dakar Series, które ukończył na 36. miejscu. W 2009 motocyklista ze Zgierza spełnia swoje marzenia i staje na starcie Rajdu Dakar, jako jeden z czterech polskich motocyklistów, obok Jacka Czachora, Marka Dąbrowskiego i Jakuba Przygońskiego. Po pokonaniu ponad 10 000 km po bezdrożach Argentyny i Chile dojechał do mety na znakomitym 21. miejscu w klasyfikacji generalnej motocykli oraz 3 miejscu wśród debiutantów. Sukces ten sprawił, że w roku 2010 Krzysztof Jarmuż został zaproszony do udziału w Rajdzie Dakar w barwach holenderskiego teamu Hondy. Rajd ten także ukończył, dojeżdżając do mety na 27. pozycji spośród 151 motocyklistów, którzy stanęli na starcie legendarnego maratonu. Dakar 2020 to 6 pozycja w klasyfikacji Oryginal By Motul i 44 w klasyfikacji generalnej motocykli. W strefie enduro odpowiedzialny za szkolenia zaawansowane oraz indywidualne. Szkolić będzie również na lekkich motocyklach. Dorosłych oraz dzieci.

Igor Michał Wiśniewski – instruktor

Z zawodu informatyk prowadzący firmę Webstyler, która tworzy strony internetowe. Z zamiłowania – windsurfer, motocyklista, pasjonat motoryzacji i nowych technologii. Zawsze interesowało go „jak to działa?” i „czy można to jakoś ulepszyć?”. Obserwował, testował i eksperymentował. By lepiej to zrozumieć musiał nauczyć się czemu mogą służyć te ulepszenia podczas jazdy. Auta, quady, motocykle – wszystko to były etapy poznawania możliwości swoich i tych maszyn. Przez rok wraz ze wspólnikiem prowadził warsztat budowy samochodów do sportu i samochodów zabytkowych. Kurs doskonalenia techniki jazdy samochodem dał mu obraz tego jak wiele jeszcze można się nauczyć, by być lepszym kierowcą. To samo zrobił ze swoimi umiejętnościami jazdy motocyklem.

Uważa, że kierowcy i motocykliści świadomi możliwości swoich i swoich maszyn oznaczają większe bezpieczeństwo, poczucie pewności siebie na drodze i w terenie oraz satysfakcję z nawet ekstremalnej jazdy.

Uczestniczył w następujących szkoleniach:
LEVEL TWOhttps://www.offroadskills.com/

Marek Kawecki – instruktor

Prawo jazdy posiada od 1976 r. i niedługo później zdobył pierwszą licencję zawodniczą potrzebną do uczestnictwa w rajdach i wyścigach samochodowych. Starty w amatorskich zawodach motocyklowych rozpoczął nieco później, zdobywając licencję sportową w 1981 r. specjalizując się w trialu. Nie wiadomo dlaczego w takiej kolejności, bo od dzieciństwa uganiał się po lasach najpierw rowerem, a potem motorowerem i motocyklem. Fakt, że samochodem również. Na samochodach i motocyklach szkolił Policję oraz BOR. Z formalnego punktu widzenia instruktor doskonalenia techniki jazdy PZMot od 1978 r. Jest instruktorem Polskiego Stowarzyszenia Motorowego oraz posiada państwowe uprawnienia instruktora techniki jazdy kat. ABCE.. Marek to również dziennikarz motoryzacyjny, informatyk i tłumacz. Na co dzień każdy z tych czterech zawodów nadal jest przez niego wykonywany.


Uczestniczył w następujących szkoleniach:
TWO DAY ENDURO TRAINING (2 krotnie)https://www.enduropark-hechlingen.de/startseite/
BMW TRACK TRAINING (NUERBURGRING NORD SCHLEIFE)

Marek Kawecki – instruktor

Prawo jazdy posiada od 1976 r. i niedługo później zdobył pierwszą licencję zawodniczą potrzebną do uczestnictwa w rajdach i wyścigach samochodowych. Starty w amatorskich zawodach motocyklowych rozpoczął nieco później, zdobywając licencję sportową w 1981 r. specjalizując się w trialu. Nie wiadomo dlaczego w takiej kolejności, bo od dzieciństwa uganiał się po lasach najpierw rowerem, a potem motorowerem i motocyklem. Fakt, że samochodem również. Na samochodach i motocyklach szkolił Policję oraz BOR. Z formalnego punktu widzenia instruktor doskonalenia techniki jazdy PZMot od 1978 r. Jest instruktorem Polskiego Stowarzyszenia Motorowego oraz posiada państwowe uprawnienia instruktora techniki jazdy kat. ABCE.. Marek to również dziennikarz motoryzacyjny, informatyk i tłumacz. Na co dzień każdy z tych czterech zawodów nadal jest przez niego wykonywany.


Uczestniczył w następujących szkoleniach:
TWO DAY ENDURO TRAINING (2 krotnie)https://www.enduropark-hechlingen.de/startseite/
BMW TRACK TRAINING (NUERBURGRING NORD SCHLEIFE)

Beata Chycińska – żona Adama

Motocyklistka z krwi, kości oraz niewielkiej ilości mięśni. Wspiera ten projekt od samego początku jako dyrektor finansowy, księgowość i dział kadr. To jednak nie wszystko. Toleruje Adama i jego szalone pomysły od lat wielu co nie zawsze jest łatwe. Pomocna we wszystkim w strefie, po prostu zuch dziewczyna.

Przemek Konopka – instruktor

Do zespołu strefy E[N]DURO dołączy niebawem Przemek Konopka. Na chwilę obecną podnosi swoje umiejętności prowadzenia zajęć oraz jazdy terenowej. Wkrótce powiemy czym będzie się zajmował.

Przemek Konopka – instruktor

Do zespołu strefy E[N]DURO dołączy niebawem Przemek Konopka. Na chwilę obecną podnosi swoje umiejętności prowadzenia zajęć oraz jazdy terenowej. Wkrótce powiemy czym będzie się zajmował.